My Graduation Jumpsuit

 
Ända från Hongkong kom denna och det tog bara 1 vecka! Imponerade Sheinside! Har letat efter den perfekta student jumpsuiten sen i början på 3an och hittade denna snabbt och jag la den i bokmärken på safari medans jag letade i flera månader vidare efter en bättre men jag hitta aldrig och jag visste hela tiden att denna från Sheinside var den rätta så efter att ha sett att bara 10 fanns kvar i lager så klicka jag hem den och jag tog storlek M, dom är små i storlekarna, så gå alltid upp en storlek när du beställer från Sheinside! Iallafall, M tog jag och den satt perfekt! Eftersom jag och lång så har jag ofta problem med grenen haha men det gick preciiiiiis!
 
Den kosta bara 160 och det var gratis frakt, ingen tull eller så heller. Kom billigt undan! Jag ångrar inte alls att jag köpte jumpsuit istället för klänning då jag älskar jumpsuit och känner mig mycket mer bekväm i det! 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp