Loreal Glossy 1021

 
Vilken skillnad det blev! Fortfarande inte super snyggt nu efteråt, det är ju färgskillnad men som sagt det var akut och detta får duga, tusen gånger bättre än innan ju. Jag använder Loreal Glossy Iced Blonde 1021 och har alltid gjort till utväxten min. Sist jag färga utväxten så gick jag till en super bra frisör som la i en ljus kall blond ton och slingade ut det i längderna med, blev så sjukt nöjd!! Hade tänkt göra samma sak denna gången med men det hela gick på 1700 kronor så har varit lite tveksam, men ska iallafall boka in en tid dagarna innan jag tar studenten! 
 
Har man utväxt, speciellt blonda nu så måste man underhålla färgen, alltså det är så jäkla fult med blont hår som är gult/orange och sen en svart utväxt på det, och håret är slitet, hemskt. Helst vart tredje månad ska man ta 30 min åt att färga utväxten tycker jag, det har alla tid med. Men alla får göra som dom vill, säger bara vad jag tycker!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp