SUSHI

 
 
Ahhh ni anar inte hur sugen jag är på sushi!!! Jag och Melanie åt sushi två gånger förra veckan och herregud jag vill ha mer! Skulle kunna leva på sushi! Mina favoriter är maki med advokado, gurka och crab! Mums! Alla sushi ställen verkar vara stängda idag så jag har överlagt med mig själv i 2 timmar snart om jag ska gå till ica och handla ingredienserna och göra själv.. Men det är lite jobb och jag har haft ont i magen i två dagar, en konstig skum slags ont i magen så hmm...
 
Midsommar igår var inte mycket till midsommar. Vaknade fem på morgonen sen la jag och drog mig till åtta haha, duschade och fixade mig sen la jag hemma ett par timmar, träffade jossan sen drog jag till Tim och spelade mario kart, beställde hem pizza och sånt sen sov jag där. 
 
Nu ska jag grubbla vidare om jag ska göra min egna sushi...
 
 
Allmänt | |
Upp