STUDENT??!!?

 
 
O-M-G, imorgon tar Tim studenten. REDAN!??!!? Vad fan tog all tid vägen? Detta året har gått så fort, känns som förra veckan som jag satt i 1an och tänkte ''åh när jag börjar 2an så kommer jag och Tim gå ett helt år på samma skola''. Men jahapp nu är det slut. Kommer kännas märkligt efter sommarlovet att inte ha honom där men jag ska nog klara mig! 
 
Imorgon springer han ut på sen eftermiddag och jag ska såklart stå där och heja på eller vad man nu gör haha. Sen är det inte förrens dan efter som han har sin egna student fest med vänner och släkt. Och på torsdagen är planen att jag oc Tim ska till hans klasskompis studentfest där man får bada och såklart så fick jag min period IDAG. Så ja, jag kommer ha den genom dessa dagar.......... gissa om jag har damp haha! 
 
Allmänt | |
Upp