Fixar dag

 
Hej å hooo, en såkallad fixar dag har de varit idag! Jag vaknade imorse och kände direkt att min kropp var helt död så jag stannade hemma idag från sommarskolan, kanske inte så bra men en dag kan väl vara okej... 
 
Så istället så kikade jag runt på extentions, och hittade tillslut ett jätte bra företag (estelle's secret) som säljer sjukt fint och TJOCKT löshår till ett bra pris. Så jag skickade iväg ett mail med två bilder på min hårfärg så de kunde hjälpa mig att hitta vilken färg jag ska köpa på löshåret när jag fått pengar. Och svar fick jag efter ett par timmar och det var inga tvek om vilken färg, utan de var väldigt säkra på sin sak. Så jag ser framemot att beställa hem! Mer om det då..
 
Resten av dagen gick till att storstäda rummet, städa, hänga upp kläder, slänga massa saker, dammsuga, vädra alla sängkläder, bädda, moppa golvet och torka av ytor. Så nu känns det fräscht! Har tvättat håret rejält, sen sprang jag bort till Ica och pantade en sjukt stor påse med massa flaskor, blev 54 kr sammanlagt. Det sjukaste pant minnet jag har var när jag pantade för 140 kronor haha! Det var den tiden i livet som jag och Tim drack så sinnes sjukt mycket läsk. Detta året har vi knappt druckit något och äter aldrig chips och godis nästan som vi gjorde heeela tiden förra året. Herregud, tur att saker förändras! Haha!
 
Allmänt | |
Upp