Estelle's Secret

 
Jag har ju inte direkt jätte långt hår, vilket jag vill ha och jag har hela tiden velat köpa löshår men har inte varit så engagerad så det har inte direkt blivit av något. Men för ett par veckor sedan så sa mamma att Rapunzel ska öppna i Malmö och då tänkte jag ''Perfekt, då kan dom hjälpa mig och hitta min färg och allt utan att behöva bställa på nätet''. Men nu för ett par dagar sedan så slog det mig att deras löshår är väldigt tunt. Man får 7 delar som tilsammans väger 110 g och jag har ganska tjockt hår så detta kommer inte funka för mig. Då skulle jag behöva köpa 2 paket. Så jag började googla runt lite och hittade ett företag som heter Estelle's secret. 
 
 
Estelle's secret finns bara på nätet och de säljer löshår i mycket bra kvalite. Man får 10 delar och tillsammans väger de 180 g. I videon här nedan säger grundaren att håret är väldigt tjockt, vilket jag också kan se. Så jag satt och researcha lite på detta företaget och kom fram till att det är här som jag ska köpa mitt löshår. Eftersom jag var osäker på vilken färg jag ska ha så skickade jag bilder på mitt hår till dem och fick svar efter ett par timmar samma dag. De var väldigt säkra på vilken färg jag skulle ha. Håret kostar 1 299 kr så det får bli en tidig födelsedagspresent (fyller 18 den 25e juli). To be continued...
  
Allmänt | |
Upp