Busy

 
Det här med blogg går verkligen i perioder.. Just nu har jag ingen lust till att blogga direkt. Vad ska jag ens blogga om? Det är inte så många som läser min blogg längre endå så haha. Efter en vecka i Mallorca med Tim så chilla jag en vecka ungefär med olika vänner och Tim. Sen dessa dagarna har jag gjort lite olika saker, hängt på malmöfestivalen till natten, sovit över hos Tim några gånger, shoppat, ätit gott, gymmat en del (!) och igår fest, en fest där jag blev ganska packad. Tim sa de va kul, jag hade kul men mannen. 
 
Idag har de bara regnat, började dagen med att äta frukost hos Tim sen tog vi bussen till stan och hämta våra cyklar sen handla jag med mig sallad och nästan en liter smoothie, mums! Har legat i sängen å kollat vänner lite då å då också. Blev en tur till Ica med pappa, handlade massor av nyttigheter sen gick vi ut en lång promenad. Bra söndag, är ganska sliten.. Imorgon blir väl ganska lungt också, får se vad jag hittar på, sen på tisdag är det back to tha school hashtag love. 
 
 
Allmänt | |
Upp