Triangl Swimwear

 
Jag är ingen ''vara på stranden i bikini'' tjej alls. Inte de senaste sju åren iallafall. Gud de lät mycket haha. Därför har jag två fattiga bikinis nu som är skit fula, jag menar ena är CHOCK rosa och är size M (to big for me) och den andra köpte jag i 6an typ och den passar mig fan haha men mönstert är typ big no no. Så tänkte önska mig en dyrare finare bikini nu, har spanat in Triangl biknisarna länge nu, men är fortfarande lite så, osäker. Jag gillar inte att ligga på stranden i bikini samt jag känner mig obekväm för man visar ju nästan varena del fett på kroppen. Dessa komplex alltså haha! 
 
Vilken färg är snyggast då? Hmm.. Älskar den blåa längst ner men dom andra är också sjukt fina. De kostar ca 500 kronor men de kanske är värt det? Jag menar en snygg bikini från Bikbok kanske går på nästan 300 kronor, så det är inte så fasansfullt dyrare haha!
 
 
Allmänt | |
Upp