18 års middag för Tim!

Hej! Kom precis hem från en trevlig middag med Tim och hans föräldrar och Karsten såklart. Timpan fyller hela 18 år idag, och klart det ska firas med mat. Tim har vetat sen ett par veckor tillbaks att jag skulle ge honom en bio upplevelse haha, Hang over 3 som har premiär imorgon, å sen köpte jag shorts till honom som en tidig födelsedagspresent för 3 veckor sen ungefär kanske det var. 
 
Så imorgon blir det kanske bio eller på lördag, får se hur det blir, jag var ju lite ''efter'' med hur å när man egentligen ska boka biljetter till en film haha, inte min starka sida, brukar aldrig gå på bio. Innan jag och Tim blev tillsammans så hade jag bara gått på bio kanske 4-5 gånger i hela mitt liv haha. Men sen fick Tim med mig på några och fler lär det bli, såvida det inte är skräckfilmer, never again! Sinister was the limit.
 
Snart är det dags att knyta sig så man klarar sista skoldagen sen är det helg, och nästa vecka är vi lediga torsdag, fredag, lördag och söndag! 
 
Allmänt | |
Upp