Latest two days

 
 
1. Vykort direkt från Scotland! Timpan är ju där nu, så han skickade iväg ett kort till mina föräldrar å ett till mig. Blev så glad när jag såg framsidan på mitt kort, den med I love Scotland, då Tim hade skrivit till mitt namn istället haha :) // 2. Ja asså jag gillar ju inte paraply så jag valde att cykla upp till stan i shorts och en jacka, och ja jackan blev dyngsur! Kunde vrida ur vatten från den haha... // 3. Har någon provat dessa tuggumina? Bubble mint smak, alltså dom ser trevliga ut på förpackningen men dom smakar apa haha! // 4. Var för en stund sen ute å rocka Ica lol, köpte middag, läsk å gräddfil till mamma så hon kan göra sin förbaskade dipp till sina chipeeys // 5. Idag var jag uppe i ena syrrans å hennes killes nya lägenhet uppe i stan, alltså jag dör vad fin den är! En riktigt stor trea, nyrenoverad och ja, perfecto! // 6. Okej okej det må vara sommar men alltså mina uggs är för gosiga för att lämna på hyllan i 3 månader.
 
Allmänt | |
#1 - - Sarah Persson:

Hennes lägenhet såg riktigt grym ut ju! :D

#2 - - Alice:

tack så mycket, din blogg är också fin! :)

#3 - - Marlene:

- tack din med:)

#4 - - Emma Mäki:

Sv: Ja, visst är han! :)

#5 - - e m m a:

svar: åh tack så mycket finis!

#6 - - Amanda † Jönsson:

SV: åh tack så mycket gulle! :)

#7 - - Hanna - jag med kameran i ena handen:

Jättefin blogg!

#8 - - felicia:

sv: aa :/
håller med, dom tuggumina smakar iinte gott :S

#9 - - Pia och Maja:

sv: JAA :D

#10 - - Anonym:

VA HUR KAN DU TYCKA DOM ÄR ÄCKLIGA?! hur goda som helst juuuuuu!

#11 - - Elin:

allt bra?

#12 - - ♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Tack så jättemycket, och detsamma. Superfin header du har:)

#13 - - Lydia:

SV: Tack så mycket! :) Allt bra?

#14 - - Linnea:

Tack snälla söta, vad glad jag blir <3
Kram

#15 - - Emmalofling❤:

Sv:tack så mycket! Desamma❤

#16 - - Felicia:

Sv: tack:)

#17 - - Juliaa:

Tack sötnos :)

#18 - - Ida:

Haha, jag tycker du där tuggummina är sjukt goda!

Upp