Intervaller

Idag hade jag tid att döda från att jag kom hem från Tim tills maten var klar, så jag drog på mig träningskläderna och gick ut och sprang/powerwalka. Körde intervaller. Tar bara ca 3-4 min powerwalk sen 1 min joggning eftersom jag har en väldigt katastrofal dålig kondition just nu. Blev liksom helt slut efter 1 min joggning, och det gör ont i hjärtat osv. Vad har jag gjort mot mig själv? Hur lät jag mig bli i såhär dålig form. Detta var en wake up call. Jag är ung för fan, jag ska ha starkare kropp och hjärta. 
 
Efter jag var klar pustade jag ut, gjorde några armövningar och ben sen stretchade jag till ovanligheten. Brukar alltid skippa det men det verkar ju vara bra haha så varför inte lägga 1 min på det...
 
Hade tänkt att gå ut och göra samma grej fast med lite variation nu ett par veckor framåt, kanske inte på fredagar och lördagar haha, då är det helg osv. Sen blir det nog gym faktiskt, tänkte se om jag kan börja träna på samma gym som syrran. Alltid kul med en buddy att träna med!
 
 
Träning | |
Upp