Lördag

Hej hej hej hej! Nu ska jag droppa lita info här om gårdagen, lördag. Började med att cykla å handla bullar eftersom jag är mammas slav hela helgen (pga att hon klippte mig, fast hon inte pallade i torsdags haha). Sen efter lunchtid så kom solen fram så då tog jag å josse oss till västra hamnen å fikade! Mums! Sen gick vi hem längst stranden osv. Sen gick jag hem å laddade luren å sen stack jag å föräldrarna till deras vänner, vi grilla fast det var äckligt haha. Men det var sjukt kul som vanligt, tackar gud att mina föräldrar är ungdomliga å har fett jävla sjuka roliga vänner som dom känt i 30 år. För tänk så många såna booori g vänner vissa föräldrar har idag, dom sitter å fikar elr äter mat å pratar massa lol saker, kul. Tur att man slipper sånt !
Iaf eftersom maten var för stark för lilla mig så gick jag ut med josse å chilla, handlade falafel å läsk. Sen ju mer klockan blev ju mer hög blev jag på socker. Om jag dricker fanta eller mer än 2 andra läsk med socker så blir jag helt hyper å knäpp. Jag började ex strippa på en stång inne på en lekplats vid 10 tiden? Sen satte jag mig mitt på lekplatsen helt öppet å kissa, haha, å då kom det helt plötsligt en hund fråb ingenstans haha, så jag springer iväg men brallorna nere över hela lekplatsen. Tönt. Sne. Detta är munken med andra ord.
Sen gick jag hem till deras vänner vid 10, å sen stack vi hem vid 1!
Aboow

 

Life Of (old) | |
#1 - - Anonym:

Guapa! <3

Upp