V.39

 
 
1. PIZZA TIMES! // 2. Meet my friend Irma, she always be like ''felle take a picture on me'' she loves it! // 3. Cozy fika times with Timi in the middle of the week and why the hell do I talk english?!?! // 4. Stupied blonde. // 5. Igårmorse stack jag och Josse till stan, hon skulle shoppa lite eller en del och jag present till Papi som fyllde år i går och hade kalas med systrarna. Detta fick jag med mig hem som var till mig! // 6. Hej idag gungade jag när jag var ute och gick på morgonen, här ser ni mina fötter i luften //
 
7. Josse igår på Panduro Hobby // 8. Åhh igår efter vi firade pappa så stack jag och Tim till Dressman i 1 timme, slutade med en helt ny super snygg kostym till Tim (40% rea!!!) + ett presentkort typ på Game så vi kunde ladda ner gamla härliga spel till Tims Wii U maskin. // 9. Karsten och hans vän Snigel // 10. Söta jag // 11. Plugg times för en gångsskull // 12. I fredags så hämtade mamma upp mig å pappa så körde vi över 2 mil för att fixa godaste pizzan som ligger 2 minuter ifrån stället jag å Tim sommarjobbade på i sommras. 
 
Allmänt | |
Upp