Söndag 25e Januari 2015

 
 
Upp och hoppa!! Väckarklockan börja slå vid 8 imorse, la och drog mig en tjugo minuter sen upp och stekte min fantastiska banan pannkaka som jag ätit till frulle varje dag i typ 2 veckor nu, kan inte få nog! Jag tar 2 bananer och mosar sen 1 ägg i de och vispar ihop med en slev sen på med smeten på stekjärnet på 4an. Såklart ska ett par slevar kvarg på med, toppat med kiwi eller hallon. Och ja nån konstig frukt som mamma la till haha. 
 
Iallafall, strax efter 9 var jag ombytt till träningskläder och stack till gymmet! Har ätit frukansvärt nyttigt nu i 3 veckor, och gymmat nästan varje dag i 2 veckor, rekord! Men denna gången känns de på riktigt verkligen, skön känsla! På gymmet kör jag bara mage och kondition just nu. Jag vill inte ha massa arm, rygg och ben muskler så jag blir helt stor. Jag vill vara ganska slimmad och så ja haha. Platt tränad mage och smala ben är min vision! 
 
Ha de! Haha...
 
 
Allmänt | |
Upp