Sushifreak

 
Ja, jag gjorde min egna sushi i lördags. Tänka sig! Jag gick ner till ica och köpte gurka, avokado, torkad sjögräs och crabstick! Sen kokade jag jasmine ris hemma och lät de svallna sen rulla jag ihop dom. Blev utsökt! Blev ca 20 bitar men gav mamma ett par också. 
 
Igår åt jag sushi igen, köpte 8 bitar uppe i stan sen gick jag ett par timmar där och kollade kläder och önskade att jag hade pengar haha. Idag har jag bara tagit det lungt, skickat min CV till ungefär 20 butiker, gick ut och köpte mig en sallad från salladsbaren med en vän, sen hade jag tid hos kuratorn och efter det så tog jag mig en powerwalk. 
 
Detta kanske låter konstigt såhär i början av sommaren, men jag längtar till hösten haha. När man kan gå runt i svarta jeans, en tisha, converse och en skinnjacka! Men sommaren är rätt bra den med ;)
 
Allmänt | |
Upp