Lexington inspirerat

 
Jag vill göra om mitt rum! Jag är sååå trött på det svarta överallt och mörka och den stora röda handgjorda mattan som täcker halva mitt rum. Jag har på senaste tiden blivit inspirerad av Lexingtons stil, det vita, blåa, beiga och gråa samt inslag av trä! Sååå snyggt! 
 
Ett blått överkast till sängen och en jätte stor king size kudde med någon Lexington inspirerat fodral. Sen byta ut mina två svarta mega byrås till en vit stor och ha tvn på väggen och en liten tv bänk under där dvd och stereo kan stå. Sen mittemot på andra väggen ska sängen stå, ett nattduksbord emellan, sen en grå mysig soffa med ett trä förvarnings bord med en fin växt på med grå stenar i! Sen speglen behöver jag bara haha. 
 
Trodde aldrig jag skulle dras in i inrednings världen, men när ens mamma och syrror är tokgalna i inredning så är det kanske inte så konstigt? Plus jag kanske börjar mogna? Haha, jag får spekulera vidare!
 
Allmänt | |
Upp