Summer 2015: Inlines

 
Hur kul är det inte med inlines?! Älskade att åka rullor när jag var liten och nu till våren tänkte jag kanske köpa ett par inlines och dra på sig och åka längst hela stranden! Bra saker med att åka inlines är:
 
  • Sjukt kul!
  • Man är ute i friska luften
  • Man blir solbränd samtidigt 
  • Bra träning
  • Snygga ben!
  • Åker man inlines lugnt förbränner man ca 150 kcal på 30 min, medel är 240 kcal på 30 min och tuff blir 330 kcal på 30 min!
  • Kul kompis aktivitet!
 
Såklart måste man införskaffa sig skydd ifall man inte är super grym eller åkt på ett tag. Kan vara bra att köpa ett startkit från Skatepro för ca 200 kr, då får du handledsskydd, knäskydd och armbågsskydd. Hjälm kan vara bra med. 
 
Sen kan man ha en härlig outfit på sig med, levis shorts och en bikini överdel och en vit skjorta över som är uppknäppt och ett par raybans på de! Och ett leende på läpparna haha!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp