My fav hair products

 
När det kommer till mitt hår så är jag väldigt noga, efter min tragedi för fyra år sedan då jag blev brunhårig men ångra mig å panik avfärgade det och hela mitt hår blev förstört så har jag alltid varit super försiktig med mitt hår. Har alltid använt oljor sen dess men ingen olja klår Kevin Murphys Young Again hårolja, 1. luktar sååå gott 2. Håret älskar den 3. Det är också värmeskydd , hur bra?!
 
Sen rosa fina flaskan är mammas men jag snor den lite då och då, den är till för att få upp mer volym och volym får man men jag använder den faktiskt mest för dens doft haha. Den luktar så sjukt gott så jag svimmar, så oftast tar jag två sprut i mina längder som en slags hår parfym, haha. Dom är väl lite dyrare än andra oljor osv som går att köpa, men det är så värt det.
 
Har tänkt ett tag att jag ska investera i Kevins Murphys schampo och balsam Plumping något sådant heter de. Dom ska göra håret fylligare samt håret växter fortare av de. Min systers frisör hade prövat de i 5 månader och hennes hår hade växt en bra bit mer än vad de vanligtvis efter fem månader skulle gjort, hon var super nöjd. De finns hos Lyko!
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp