Nytt från olika håll

 
Här är lite bilder av ett par saker jag fått från olika håll de senaste två dagarna. Igår fick jag även två presentkort på H&M av min ena syster och hennes pojkvän men tog ingen bild på dom eftersom dom ligger i min plånbok som typ har så full att man knappt får ut dom haha. Presentkorten var en bra present, det är det alltid! Iallfall, mamma överlät en av sina skinn väskor från Pieces till mig igår, den var ganska dyr sa hon så jag får ta det lugnt med den, fast jag är alltid försiktig haha.
 
Idag kom mamma hem med en kul tröja med ett tryck på med min favorit hund ras haha, MOPS! Så rolig haha. Och lite senare kom min andra syster och hennes pojkvän förbi med bil nere på gatan å lämnade över en present med nagelprodukter, perfekt! Väldigt bra produkter också som håller. 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Annika:

Hej! Nu är veckans blogg avslutad. Kika in om du vann. Oavsett om du vann eller ej så är det bara att delta igen! :D

http://blogofphoto.webblogg.se/2013/july/vinnare-av-veckans-blogg-ny-omgang-3.html#comment

Upp