Trough my mobile camera

 
 
1. Jag och bästa Irma haha för någon vecka sedan // 2. På julafton stod B1 och hälsade alla välkommna 
 
 
3. Hungriga ankor häromdan när jag kom med bröd, varför är ankor så roliga? Eller är det bara jag som tycker ankor är det? Haha.. // 4. Avslutning i klassrummet efteråt
 
 
5. Jag på juleafton! // 6. Hittade världens gulligaste tröja igår på H&M, blev inget köp då jag inte gillar halvlånga armar på tröjor haha.
 
 
7. Finaste och bästa puggis Mollgan häromdan, tog farväl av honom och det var väldigt jobbigt, blev en del tårar när vi sedan gick därifrån.. Kommer sakna dig så himla mycket! (han ska inte avlivas eller något, det är andra skäl) // 8. Jag just nu kan man väl säga, ser butter ut, just the flash.
 
 
9. La upp en parodi video på Miley's We can't Stop video, kanske lägger upp den här? // 10. Kvällens goda middag, är väääldigt mätt nu!
 
Allmänt | |
Upp