Morning shopping

 
Blev en mini shopping såhär på tisdagsmorgonen kl 10 haha! Bästa tiden och shoppa är precis när butikerna öppnar, iallafall när det gäller kedjor på H&M som jag var på idag. 
 
Igår när jag å Josse var på stan fick jag syn på en såndära pony tails extention, ni har hört talas om dom va? (riktat till tjejer haha) så jag köpte mig idag en sådan för den var precis i min hårfärg och kostade bara 100 kronor, fynd! Ett guldigt nagellack och en läppenna fick också följa med mig hem. 
 
 
 
Allmänt, New in | |
#1 - - ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

åh vad kul att shoppa :)

#2 - - Jennifer Nilsson:

jätte fin header!
kika gärna in i min blogg kram

#3 - - Michelle:

Vad bra inköp :D

SV: Tack så mycket! :)

#4 - - C H A R L O T T E:

fina bilder =)

#5 - - Johana Duggin:

snyggt!

#6 - - Linnéa Alpsten:

Är det löshåret bra? Jag tittade på en sådan häromdagen :)

Upp