Banana Panncake

En favorit till frukost och mellis är banan pannkakor som jag tror jag pratat om innnan men jag tar det en gång till bara för att ha något att blogga om haha!
 
Det enda du behöver är (för 1 pannekaga):
1 ägg
1 banan
 
Jag tar en vanlig skål och mosar bananen med något köksredskap by hand, en visp heter det nog sen kläcker jag bara ägget i och vispar runt lite. Sen när stekjärnet blivit varmt så häller du på smeten. Ha spisen på 3an, 4an och låt varje sida ligga på i ca 5-6 min sen vänder du. Asså detta är så lätt så munken t.om kan göra det, fattar inte varför jag ska förklara så mycket, det är liksom skit enkelt haha! Men sen när den är klar så brukar jag toppa den med lite frukt å bär! Exempel kiwi, blåbär, hallon, jordgubbar och sen har jag alltid en klick Valio Pro vanilj kvarg också! 
 
 
 
Allmänt | |
Upp