Äventyr

Hola! Idag kom Timpan till mig på morgonen så tog vi det lugnt och myste, åt osv. Sen drog vi ut å käkade kebab som vanligt, inga nyheter där ikke! Tror jag hittat ett nytt favorit kebab place, kebaben var ljuvlig å mild, sen fetaosten i ååååh baby jag dör over here. Så gott!
Efter det så käkade vi glass på Ica haha, sen bestämde vi oss för att ta nån buss och åka runt bara. Blev ett par bussbyten haha. Endå att bara åka runt å runt på bussäventyr med en påse godis. Och ja jag har också hittat ett nytt favorit godis ställe, dom har ljuvliga saker där im dying over here again. 
 
På kvällen drog jag över till ena syrran och tog det lugnt å busade med Mollgan, mops mannen. Han blev så glad å tossig när jag kom. 
 
Offentlig urinering gjorde Tim bakom en bil under vårt bussäventyr. 
Allmänt | |
Upp