Pepp

Hej amigos! Jag har lite nyheter till er, kanske inte dom mysigaste hihu. Jag orkar inte blogga mera direkt, få tänkte lägga ner kanske innan men bästa Martin stoppade mig, så kan jag inte göra mot er gamla fellemunk fans <33333 men jag kommer iallafall dra ner rejält på bloggandet fram till jullovet. Kom på att skolan är ganska viktig höhö. Har haft många ogjorda uppgifter i bagaget som jag skjutit upp på att göra och igår satt jag och kämpade med alla och fick klart allt. Så nu är jag tillbaks och ska köra på tills terminen är slut. 
 
Det var igår morse vi hade samtal med kuratorn på klassrådet hon pratade om skolan osv och hon gav extremt bra peppning och jag måste säga att det hjälpte mig. Skol lusten går å kommer. Har danska prov nu de kommande tre lektionerna som jag vill lyckas på samt har vi börjat på ett nytt kapitel på matten som jag vill klara av och hänga med fpå från början och börja ta hjälp av läraren. Jag tycker att alla skolor skulle haft såna samtal och föredrag som vår kurator hade för oss igår, det ger en peppning faktiskt tro det eller ej. 
 
Så nu är det skolarbtete som jag prioriterar och bloggen kommer i tredjehand för Tim kommer också före haha. Idag efter skolan ska jag plugga på danskan samt matten och sedan ge mig ut och springa intervaller. Glöm inte bort träningen amigos! 
 
Vi hörs lite då å då, låter det ok för er? Kanske inte för fellemunk fanet louie men men, thats life höhö. 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - johanna:

NOOO NEVAH

Upp