Torsdag

Hej hopp! Vad trevlet att Pellemunk hade gästbloggat idag! Just nu så är Pellemunk faktiskt inneboende hemma hos mig. Och nu tänker ni, men fellemunk, du bor i en 3 rummare, dina föräldarar måste oxå ha ett rum. Och ja det har dom. Det är så att Pellemunk sover i en av våra garderober tillsammans med spindlarna. Jag har till å med varit så generös att jag gett honom ett stormkök, potta och ja det var väl allt!
Idag har skoldagen varit bra, hade lång lunch så jag å Anna stack å köpte falafel, mums. Nu är det så att munken är efterbliven.... varför? Jo, jag sparar ALLT skolarbete till sista minuten! Så nu måste jag skriva so arbetet, kemi arbetet, hemkunskaps arbetet, biologi arbetet å öva på engelska arbetet, allt detta ska lämnas in imorn haha! Å har typ knappt börjat på något av det, yes yes. Men med mig är det så att ja jag sparar allt in i det sista, men det resulterar faktiskt i att det blir jevligt bra endå, eftersom jag tänker ''shit nu jävlar måste jag lägga in en växel'' så går man loss på tangenterna som dom lossnar. Ha en fortsatt bra dag amigos!
Life Of (old) | |
Upp