Torsdaaay

Hallo! Denna dag började dåligt! Kom i en dålig grupp på spanskan.. Vill inte vara elak eller omogen men det är ganska jobbigt att komma med , elr ja orkar inte förklara. Tänker typ skolka från varke lektion å göra arbetet hemma. Å ja jag är seriös.. Men seeen blev det bättre, hade 4 timmars hål, så va med på eves lektion, sen käka vi , å sen satt jag med philip miche å wesaaam in da sun en del av rasten, fick godis :))))) sen film på so å slöjden var rolig as usuall. Efter skolan stack jag å martin till bk å åt sen upp tilö stan. Cp kul haha. Har ni tänkt på en sak , man säger till saker ibland "den är cp ful" man tänker inte då riktigt vad cp innebär. När jag säger det så menar jag ju inte att cp skadade är fula osv, man bara säger det. Ganska kasst att säga så, borde sluta. Eyyy munkis goes serious!
Life Of (old) | |
Upp