Its friday biatch

Hej hoop! Idag har den varit soligt i landet! Idahhhh fick jag reda på att jag fick vg på hela nationella i svenskan så kan pusta ut nu! (imorn dyker ett inlägg om nationella upp här, munken goes serious again) efter skolan så va jag med Linnea min fina hest! Åt glass å tog det lugnt i solen. Hon gjorde även jeettee fina frisyrer på mig, skit duktig! Sen stack jag hem vid 6 för jag, föräldrarna å ena syrran skulle till hennes nya lägenhet. Jätte fin! Men hon har ju inga möbler, hon har bott utomlands ju.. Så imorn ska vi alla till ikea å shoppa loss! Iallafall efter det så gick vi å handlade mat å sen hem hit. Har kollst lets dance å ätit gott! Andra syrran joina oss sen oxå, så har varit en myssssiii familjekväll. Nu ska jag sova för imorn kl halv 10 bär det av till ikea! Natti åsnor å tulpaner

 

Life Of (old) | |
Upp