Man kan visst överleva på vatten

Hej hej hej! Igår var det tisdag å då la jag hemma sjuk som satan! Drack 11 stora glas vatten å åt inget på hela dan, å därmed förklarar jag vatten som en bra näringskälla haha. Iaf var sjuk som fan meeeen inget kunde stoppa mig från att hämta upp min syrra på stationen, hon flyttade hem till sverige igår efter att ha bott i spanien å london i 5 år! Sen efter vi hämtade upp henne så körde vi alla hem till min andra syrra så åt vi (inte jag dock, la på golvet å hosta sönder haha). Familjen är samlad igen!

Idag har jag bara legat i sängen å sjukat mig. Vill till skolan!! Så tråkigt här himma. Om en stund kommer josse med skolsaker å ligger även å väntar på att mina systrar ska komma hit.

Får bli hemma imorgon med å förmodligen på fredag :(((
Förresten gårdagens väder var underbart! 14 plusgrader å strålande sol!

Life Of (old) | |
Upp