Godbitar från veckan som gått

1. Tim gosar med en vovve hos hans släktingar som vi var hos idag på middag! De hade två Jack Russels och här är den ena som Timpan hookar. // 2. Jag och Tim har börjat spela Mario tv spel nu de senaste 3 dagarna. Vi kör Super Mario Cart eller vad det heter, med bilar ni vet man tävlar haha, jag älskar det! Har gjort stora framsteg, vann över Tim 1 gång faktiskt och ibland ligger vi ganska lika, näästan haha. Imorn ska jag försöka to beat the guys.... // 3. Bild tagen igår när jag, Tim och maaaade satt på Bk och väntade på att bion skulle börja. Kan vara det sämsta beslutet på länge att följa med dom. Inatt kunde jag knappt sova, tänkte en massor på filmen och var livrädd haha. // 4. En gullig bild på mig och Timpan från nån dag sen, puss på honom!
 
 
Allmänt | |
Upp