Hej på er! Nu är klockan halv 10 på kvälle...

Hej på er! Nu är klockan halv 10 på kvällen o nu ska jag sova! Imorn måste jag gå upp kl 4... Anyway innan idag mådde jag skit typ. När jag skulle duscha fick jag svårt att andas, ellr inte svårt men det var jobbigt o jag blev varmt och började skaka så jag gick ur duschen o la mig i sängen och sov en timme. Sen åt jag o sen hoppa jag in i duschen igen. Nu känns det bättre. Men min kondition är hemsk när jag är förkyld.... Jätte jobbigt att vara uppe och gå :( Nä nu måste jag sova! Under dagarna jag är borta så kommer det komma en massa tidinställda inlägg förutom den sista dagen (dagen vi åker hem) jag åker hem den 1 juli vid 19.00 tiden. Så ni vet! Puss på er och ha det bra! Och be till gud att jag mår bättre imorgon!!!!!!

Life Of (old) | |
Upp