28e Februari 2011

Hola! Shit vilken galen dag! :O Ni ska veta allt! Började med gympa idag, glömde helt bort kläder men va typ med endå, o ja, alla höll på med mej o Axel redan då! Sen efter gympan började jag må jätte illa, så la typ helt död o jag skulle redovisat sen på svenskan men typ klarade inte av det för jag mådde helt sjukt illa :O Jätte konstigt! Och på lunchen blev det inte precis bättre! Fick i mej en halv biff, haha. Men efter lunchen så mådde jag bra igen :S Aså jätte konstigt! :O Men har kommit fram nu till vad det va (eller jag tror det är) you know... ;) Hehe.. Efter skolan så stannade jag kvar i typ 45 i snackade med några (ink. Axel ofc!)

Men aså hela jävla dan har folk i klassen hållt på med mej o Axel! Hela tiden! Sjukt störigt, omoget ovs men endå lite kul ju ;) Men förhoppnigsvis så är det bättre imorn! :)

Nu ska jag gå och må illa o ta en alvedon (Axels tips) o typ plugga Kemi, sen datorn oxå :P Är ju Top Model ikväll! Får inte missa! :D


En gammal gooo;ing från sommaren på mej o Jossan som typ kanske får mej att må bättre? :)
Life Of (old) | |
Upp