Jag vet vad du tänker, dina blickar berättar.

Heheheh hej detta är sveriges dåligaste bloggare som aldrig uppdaterar mera! Synd. Idag va det ganska kul i skolan, trivs så sinnes sjukt bra i mina nya jeans, halsduk och hår! Fellemunk hissar. Mamma kom hem med en påse från Gina idag, ni får se en annan dag vad det blev. På onsdag ska en privat lärare komma hem till mig och typ hjälpa mig med studierna, yey. Vi får väl la se hur det går det det truddelutten! Nu ska jag fortsätta må smått illa, mår illa hela tiden nu för tiden, äter sjukt lite men blir så sjukt illamående efter, de e nån fel på miiiig. Skit i det, det är inte hela världen!
Life Of (old) | |
#1 - - david:

Fin blogg!:) Kolla gärna in min då jag är en kille från skåne som driver den! Kramar!:D

#2 - - saga:

åh vilken fin blogg! :)

Har just nu frågestund på min blogg, lust att fråga en fråga? Skulle vara aazum o de skulle betyda jättemycket! Kram!

#3 - - iisaacson:

sv; vad roligt att du är med och tävlar i veckans blogg!

meddelar när de tre vinnarna är utsedda :)

allt bra?

kramis ♥



TRYCK PÅ LÄNKEN OCH VINN EN MACBOOK AIR!

http://www.studeravidare.se/bloggc?id=6cl0aturfy8

Upp