Jag älskar att vara lång!

För bara några månader sen gick jag i flera veckor o klagade på att jag va lång, fick adhd utbrott på det o sånt haha. men nu, skulle jag aldrig kunna tänka mej att va kort! jag totalt älskar att jag e lång! :D

Jag e som sagt 171 cm (mätte mej faktiskt häromdan) och trivs så himla bra med det! Men min max gräns hur lång jag vill va går vid 175 cm! Vill inte va längre än det, vill liksom kunna ha klackar! ;) hihi.

Man ser mkt smalare ut när man e lång, kläderna sitter snyggast! och kroppen ser mkt snyggare ut. om man tar en smal 1.60 cm kvinna och en 1.75 cm kvinna så tar man helt garanterat 175 cm kvinnan! lång=snyggt.

Om jag skulle varit typ 1.60 skulle jag dödat mej själv, typ :P haha.

Jag älskar min längd :)

Btw, jag säger inte att det e fult o va kort, det kan oxå va fint, men JAG själv vill va lång. sen finns det massa som ser säxiga ut som korta.

Life Of (old) | |
Upp